merveosman2627 Ben 110 ödüyorum , hastneden memnun olmasam da doktorumdan çok memnun olduğum için bırakamıyorum. Özel muayenehane açsa giderdim sanırım 200 250 olsa ama daha fazla olsa gitmem mesela. Bu tamamen size bağlı son zamanlarda sık da gidiliyo onu da düşünmek lazım. Ve bazı doktorlar hastaneyle anlaşmasına göre gece yada hafta sonu özel gün vs doğum olursa ücretli geliyorlar. 500 lira 700 lira daha fazla isteyenler de var. Çalıştığım hastanede doğuma gece gelenlere misal 700 ek ücret ödeyeceksiniz isterseniz arayalım diyoduk mesela çok saçma aslında. Benim doktorum her saat geliyo ve kendi giriyo takip ettiği hastanın doğumuna.