Güzel anneler,
ben şu an ikinci bebeğime hamileyim ve tam 29 haftalık oldu bebeğim. İkinci doğumumu da elbet burada yazacağım ama bunu da yazayım pozitif bir hikayedir çünkü.
39+3 de doktora gittim, ultrason ile baktı artık bebeğin başı görünmüyor kanala girmiş, artık hazır olmalısın doğum için kanaman ya da suyun gelirse gel dedi bana. Nst ye de girmiştim ama hiç sancı falan yoktu. Neyse eve geldik yok dedim herhalde doğuramayacağım. O gün neler yaptım hiç hatırlamıyorum 4 yıl oldu. Bir gün sonra annem soğuk çorba yaptı yeşil mercimekli falan anneme de dedim şimdi gaz yapmasın anne ben yeşil mercimek tüketmiyordum gaz yapar falan diye, neyse çorbalarımızı içtik bende başladı gaz sancısı ahh annem diyorum keşke yapmasaydık. Ahhhhhhhh diyorum ağrı girdi bak bağırsaklarıma tuvalete gittim çamaşırımı da açık renk giyiyorum ki nişan gelirse göreyim ya da kanama tertemiz bir çamaşır. Duşa gireyim rahatlarım dedim dışa girdim sıcak suları belime belime tuttum zaten hava 40 dereceydi o günler müthiş bir sıcak vardı. Çıktım duştan yok dedim geçmiyor. 1 saate yakın offffladım ama aklıma hiç doğum gelmiyor. Çünkü ne suyum geldiii ne de kanama var ve öyle altta da bir ağrı hissetmiyorum. Yok dedim eşime sen bir doktoru ara bir şey önersin dedim. Aradı eşim hadi hastaneye gelin dedi, duydum sesini de ee hadi gidelim dedik. Yolda gidiyoruz ama annemi bile almadım yanıma evden çıkarken de diyorum ki annem hadi görüşürüz biz geliriz. Ama ağrılarım artmaya başladı yolda hastane de eve uzakta. Artık yürüyemez hale geldiğim için eşim tekerlekli sandalyeye oturttu beni, doğum katına çıktık. Hemşire geldi soru günümü çatı muayenesi yaptı bir baktı ki aaa dedi 5 cm açılman var doğum başlamış sen anlamadın mı dedi ben şokk nasılllll doğuruyorum ama suyum gelmedi kanamam da yok dedim yok hemen doktor beye haber veriyoruz siz yatın dedi nst ye bağladı gitti. Doktorum gelene kadar beni götürdüler epidural de yaptılar tüm komikliklerim burada başlıyor ve keşke video çekseydim. Sancı giriyor inliyorum sancı geçince eşime diyorum ki kardeşime söyle gelirken aseton getirsin bu tırnaklardaki ojeler soyulmuş, fotoğraflarda kötü çıkar sonra yine sancı giriyor, acı gecince yaaaa diyorum saçım başım güzel miii düzleştirici de getirsinler olur mu, sonra yine sancı kayınvalidemleri aradınız mıı annemi de getirsinlerr onu aldılar mııı, tekrar sancı derken doktorum geldi. Yaaa dedim Tunç bey ben doğuruyormuşum keşke epidural yapmasaydık sana şimdiye doğururdun ya dedi. Açılmam 10 cm olmuştu beni doğuma aldılar. 4. Ikınmam sonucu bebeğime Ateşime kavuşum. Bebeği göğsüme koydular öptüm onu sonra doktor aldı muayene için sonra yine bana verdiler. Açıp açıp tenine bakıyorum oğlumun aaaaa ne kadar pembeee, ayy çok şükür lekesi yokk, ayyy ne güzel bakıyor banaaaa diye seviyorum, doktor bu arada dikiş falan atıyor. Beni kucağımda bebeğimle odaya alırken sesleniyorum beni bekleyenlere, ayyy doğurdum bennn çok güzel bu bebek pespembeeee diye 🤣
Benim ilk doğumum böyle oldu. Yani evde ne suyum geldi ne de kanamam oldu, ben anlayana kadar iyi ki evde doğurmamışım dedirtti bana hastane de uzaktı çünkü.
Dilerim ki herkes sorunsuz doğum yapsın ve sağlıkla bebeğine kavuşsun.