snowpress gecen yıl kızıma instagramda nimesis-florista sayfasından yaptırdım sanırım 150 tlye yaprirmistim teslimat süresi çok uzundu ve çok ilgilenmediler açıkçası ayrıca hastanede kapi süsü takmak aklıma bile gelmedi çantada geldi geri gitti o yüzden bu kizimda yaptırmayı düşünmüyorum ben