snowpress kapi susunu hepsiburadadan yaptırdım 75 tl idi bize indirimle 25 tl ye geldi
Hediyelik olarakda kahve yanında cikolata olarak paketli hediyelik düşündüm kendim malzemelerini alıp yaptım dışarıya göre tanesi 1 buçuk tl ye gelmis oldu daha uyguna mal etmiş oldum 🤗 instagramda yaptirmadigim için bilemiyorum malesef 🤗