Silvergirl eebrar_ylmzz noldu bizim dualar, kaldı yarım :( ben tüp bebeğe başlıyorum çok ihtiyacım var toplaşsakta okusak
Silvergirl Btl_0909 Allah razı olsun çok sevinirim🌸İsmim yasemin. Ben regl olduğum için okuyamıyorum ama bitince bende sizin niyetinize okurum isterseniz
Silvergirl eebrar_ylmzz her gün 1 kişi niyetine okunsun bence. Ben şuan reglim okuyamam ama 1-2 güne başlarım. kızlar katılırım diyenleri çıkardım, karışmaması adına ben düzenliyim. Aşağıda adı görünenler bana isimlerini yazıp göndersinler (nickname’le hediye edemeyiz diye) cevap sırasına göre yazdım ona göre ilk kişi ebrar’dan başlayalım derim. Regl olanlar bitince okusun. Kimin duası tutar bilinmez, hepimiz anne olmak için uğraşıyoruz Rabbim umarım sesimizi duyar🙏🌸 @eebrar_ylmzz @Defnenaz @Silvergirl / Yasemin @Seferyehatun @Bsraao @SumeyyeBaltaci @G_M_Z / Gamze @AnnelikHayali @Btl_0909 @Duagercek @anneligeadimadim @Symsyl @bebegim42_
SumeyyeBaltaci Silvergirl canım çok isterim okumak ama şuan tatildeyim her gün okuyamayabilirim o yüzden kimsenin hakkına girmek istemem beni katmayın ondan dolayı 😊
eebrar_ylmzz Silvergirl wp de daha kolay olmaz mı ben buradan karıştırırım sanırım okuyalım ben de temizlendim doğumdan sonra 40 gün geçti okuyabilirim yani
Kameryaser eebrar_ylmzz başınız sağ olsun sebebi ne idi bende uzun süredir ilaç içiyorum doğum anında bir sey olmasından çok korkuyorum
G_M_Z @Silvergirl amin inşallah canım🤲🏻 Niyetimiz Salih rabbim ettiğimiz duaları kabul etsin inşallah 🌺🤲🏻 Benim de ismim Gamze bu arada 🥰