@eebrar_ylmzz ben de geçen sene Mayıs ayında 14 haftalık bebeğimi kaybettim 12.haftada suyum gelmişti 2 hafta anca dayanabildi meleğim 😢 Aralık ayında da tekrar bebek düşünmeye başladık Şubat ayında kimyasal yaşadım ve genetik test yaptırdım sonuçlarını bekliyorum şu an 🌺 rabbim herkesin gönlündekini hayırlısıyla versin inşallah 🤲🏻