Defnenaz pgt yapılmayacak. Benim gibi tekrarlayan düşüklerde başarı oranı cok fazla genetiksiz, o yüzden pgt’den vazgectık bızde. Zaten hocada parcalamaya gerek yok embryo kafasında.
Süreç, yaşımdan sebep bu ay ne kadar toplanır bakılacak az cıkarsa önümüzdeki ay yeniden toplayacak ve muhtemelen 1 ay rahimi dinlendirip öyle transfer yapacak. Dünkü kontrolde acele etmiycez, rahimin hormonların ve yumurtan ne zaman hazır olursa o zaman transfer yapıcaz dedi.