Kızlar bence istediğiniz zaman maddiyata göre indirimli uygun fiyatta ne denk gelirse alabilirsiniz nasip kısmet yani insan hevesleniyor o yüzden kimsenin yorumuna bakma He şöyle bi durum var genellikle 5 6 aylıktan sonra yapılıyor çünkü yeterli zaman kalıyor zaten alıp alıp koyarsın küçük şeylerini bende öyle yaptım şuan 35teyim bi bebek arabası kaldı herşey halloluyor merak etme senin haftanda bende de 1 2 babaanne örgüsü yelek vardı elimde 🤣🤣