Edali87 Zelsonr bakıp duruyoruz dogru bence bu da sinir bozuyor hani sanki yarın sınav var ama kitabı açıp baslamiyoruz gibi bi his bu da geriyor.. peki sizin cinsiyet belli olmadimi ondan mi başlamadan almaya
Zelsonr Edali87 Çok doğru ve yerinde bir tabir olmuş👍💜 Yok canım ya ilk günden beri erkek dendi detaylıda da kesin erkek dendi. Yani adı bile belli oğluşumun ama. Biraz maddiyat biraz tecrubesizlik diyelim. Annem gelse liste yapıcam ona göre alıcam ama eşimde sıkışık olduğu için sürekli geriyor beni üzülüyorum ilk bebeğim heves ediyorum ama alamıyorum😢
Edali87 Ar2020 anladım canım okumaya bile çekindim açıkçası okadar hassasizki en azindan ben suan oyleyim. Kesinlikle haklısın ama bilirsin ne almadan oluyor ne alınca oluyor Allahim üzüntü yaşatmasın hiçbir kötü hadise yaşamadan bebegimizi kucağımıza almak nasip olsun insallah
Kamuran_celiik Edali87 üzülme cnm bebek kısmetiyle gelirmiş bende bi kaç parça kıyafet aldım başka da bişey almadım 29 haftalıgız erken daha die.. Allah bi yol gösterir sen merak edip üzme kendini de bebişini de😊
Aslic Edali87 daha yolunuz cook uzun kaldiki bu haftada bisey almamis olmaniz cok cok normal hic caninizi skmayin Allah yardimciniz olsun bi basladimi gerisi geliyor elinize gectikce iki uc parca bisey alirsiniz elbet ☺️
Edali87 Aslic Ay evet baya bi yorumdan sonra normallestim😊kesinlikle duygusal bi gundeyim ve yetme hissi yeterli olma isteği cok baskın tabiki once sağlıkla kucağımıza alalim insallah
sukufee01 Edali87 bende dun baktim kuvetler cidden ucmus. A101 gelir 2 haftaya onlar takip et bende oradan alcam bim yda a101 den :)
Znsnl Edali87 hiç canını sıkma canım bebekler kısmetiyle geliyor bizde yeni başladık25.haftadayım daha beşik bebek arabası vs yok kıyafetler bitti sayılır kuzenim de bi şeyler verdi. Ama Allah kolaylığını veriyor endişelenme indirimleri takip etü
Figenkrts Edali87 28 haftadayim ne araba ne beşik ne dolap hicbisey yok 😂 daha bugün odayı bosalttik Haziran’da boya mobilya döşeme bayrama kadar bitirmeyi düşünüyorum şuan sadece 3 5 zıbın bı kaç takım var başkada buseyimiz yok 🙈 şuan sizin içinde çok erken önünüzde çok zaman var iyi araştırın almak istediklerinizi öyle almaya karar verin ve üzülmeye gerek yok bebek doğduktan sonrada eksikler tamamlanır ❤️
Erez Edali87 Valla bebek oyle bir kismetiyle geliyor ki sen bile sasiriyosun ben ilk gebeligimde 30 dan sonra aldim herseyi cogu seyde kuzenlerden geldi. Suan 23. Haftalik haileyom bir tek cop bile almadim daha erken 14 hafta bi 25 i tamamla sonra her hafta parca parca alirsin
ilayda-95 Edali87 Ben 28. Haftada başlamıştım ona rağmen baya erken mi diye düşündüm durdum gerçekten de aldık beşik ,araba , ana kucağı , puset koyduk kenara kaç aydır bekliyor tozlanmasın diye üstüne çarşaf örttük bence hiç acele etmeyin
idiloska Edali87 5.aydan sonra almaya başladım ben, hatta daha dolabı yeni ısmarladık bu hafta gelicek, 35.haftadayım. Ne zaman isterseniz o zaman alın bence. 8-9 haftalıkken almazdım ama çok erken çünkü.
Edali87 Zelsonr onlar içinde zor adam çatlasın mi diyorum bazen. Ama ilk bebek bizde haklıyız. Gecen gun arkadasin bebek arabasini alalım mı dio bende istemiyorum yeni doğmuş bebek mikrop kapar ya çarşı pazar her yere girmis kullanılmış araba makinaya atıp yikanmaz da..
Ezgihrcnn Edali87 o mükemmeliyetçilik yokmu. O bendende var. 🙈 herşeyin en iyisini istemek suç değilki. Onlar en güzelini hak ediyo çünkü 🥰 sağlıklı beslen yürü sporunu yap doktor izin verirse tabi. Bebeiş sağlıklı olsunda. Herşeyi alınır. Ben onları hiç kafama takmıyorum. Herşeyi olucak. En pahalısı değilde orta hallisi olsun napalım. Herkes bütçesine göre alır 🤷🏼♀️ O borcam bana okadar tanıdık ki 😂 bende uzağa gelin gittim oo eksikler gelir diye nelerimi bıraktım herkesin dediğine kulak asmamayı iyi öğrendim artık. Herşeyin bize bi katkısı oluyo öyle düşünüyorum artık iyiside kötüsüde bize hep bişey katıyo. Ama asla kendi ailendede eşinin ailesindeden beklentiye girme. Hep üzülen oluyoruz beklinti olmayınca üzüntüde olmuyo. Ben biliyodum deyip göz çeviriyosun sadece 🤷🏼♀️
Edali87 Ezgihrcnn cirkinlesmekten korkuyorum🤣salon kadını çizgimden çıkaracaklar beni😁 simdi bile kayinpeder kayinvaleda oğlan nasi diyip duruo ya kızsa diyorum üzülmez mi diyorum oğlan oğlan diolar deli oluyorum kızı erkeği mi var bunun.. Bende o kdr erkek diosunuz ozmn besibiyerde hazırlayın dedim🤣🤣🤣 yok Allah nasip etsin bebek doğsun sağlıkla sonra biz bi kendimize gelelim sonrasında uzak biyerde müstakil bi ev hayalim var gayet boyle hepinizden nefret ediyorum evi misali🤣
beybisi26 Edali87 bizim de durum pek parlak değil 26 olduk boşverin daha erkenimi alınır zamanla eşya önemli olan sağlık olsun
Edali87 beybisi26 bazen tepem atiyor hicbisi yapmasam nolur diyorum düşünsene sadece doğurdun e anan baban illaki biri kıyamaz onu bunu alalım der yani el için bile der bize mi almicaklar
Zelsonr Edali87 Yaa evet onlar da haklı bişi demiyorum rabbim yardımcıları olsun ama. Çok hevesleniyor insan napiyim😞 Bende diyorum yeni alalım diğer çocuklarımız da kullanicak yani