Bi doldum sanki yine zaten sürekli bebek alışveriş şeylerini geziyorum bakıyorum ama şuana kadar bi patik bile almadım.oncelikle bebek tutunsun iyi olsun diye 3 Ay bisi yapmam dedim cok sukur 14.haftadayiz cinsiyet ogrenirsek 2 hafta sonra bir şeyler almaya baslayim dedim ama his olarak bi buruk oldum bu aralar. Yavrumun bebeğimin hiçbir şeyi yok diye izlenmeye başladım. Ailem kasımda sogum Eylül gibi aliriz fln dedi yinede bir endişe içindeyim maddi olarak da sıkıştık. Birikmiş para yok aileler bebek arabasi anne yani besik alsa biraz rahatlarız ama kalanlar ufak tefek gözükse de çok aslında. Gözümde büyüdü sanki her şey
Ne anlatıyor bu kadin?
14.haftada hiçbir şey almamak normalmi almayan var mı yada alanlar ne zaman başladı bir şeyler konuşalım işte (küçük domates üzgün🍅)