kadriye25 Melekyilldiz normale göre 20 gün kaldı ama bakalım 37+ 1 iz. geçen hafta 5 gün geriden geliyordu bu hafta inşallah haftayı yakalamıştır 🤲
haticeD08 svksym Benim ilk doğumumda 40′a kadar bakılmadı. Bu sefer de bir sonraki kontrolümde yapacağım falan demedi doktor.
Namur minikem Ben bugun tam 37. Haftamdayim yarinda sezaryana aliniyorum evet 3200 iri bebek kategorisinde
Gulfidan49 Ozge5500 14haziranda sezeryan olucam kısmetse çok heyecanliym aynı zamanda korkuda var rabbim sağ salim yavrularimiza kavuştursun Insallah
Ozge5500 Gulfidan49 valla heycan hepimizde var bn korkmuorm ama dedigim gibi heycan fazla🥰🙈 aminnn insallah bebislerimiz sag saglim gelsin🤲
Zehraaa98 ruyadandunyaya şimdi geldım doktordan 1 cm acıklık varmış ama kafası 40 haftayla uyumlu sıkı takıbe aldı🥴🥴 37+3
ruyadandunyaya Zehraaa98 38 haftalıkken sezaryen olursun muhtemelen normal istesen açıklığın olmaz böyle 😅
Zehraaa98 ruyadandunyaya gerçekten yaaa millet nasıl açıklık olur dıye yapmadıgı yemediği kalmıyor su işe bak😂
Baharcan17 Ozge5500 heyecan olmazmi ya bende sezaryan benimde o tarihlerde kismetse Allah yardim.etsin Saglikla alin kucaginiza
Ozge5500 Baharcan17 valla ole heycandan kalbim durcak valla 😂 amin insallah saglukli bi sekulde alalm 🤲🤲