cnnceylan Kızlar bende cumartesi 37 oluyorum muayeneye gideceğim düşüncem sezaryenden yana ama 39 a girdikten sonra alınsın istiyorum doktorla konuşsam ne der acaba
Ozge5500 Merve3460 bnmde var mesela en cokta cocuk toplandi mi kasik agrim oluyor cok baklm az daha dayan diorm oglusa 38 iyidir daha erken gelmesin 🙈
Zehraaa98 ruyadandunyaya sizinde mi baş aşağı benımkı baş aşağı o yüzden oluyor sanırım ınsallah bekler az daha 39 u goreyım cok ısterım anne karnına her sanıye onemlı
ruyadandunyaya Zehraaa98 ay keşke baş aşağı olsa makat geliş benim mi nasıl dönücek acaba dönücek mi bilmiyorum sezaryen istemiyorum çünkü
Selcan- kadriye25 aynen bende gozumun onunde olsun karnmda acaba acaba demekten kurtulaym her an yuregim agzimda 😊😊
Sbnm06 @Ozge5500 esim mışıl mışıl uyuyor ben bu saate yine balkondayım:)))) sürekli dogum hikayeleri okuyorm arastirmalar yapıyorm.en zoru son günler diyorlardi gercekten oyleymis
Bernaoztrk Ozge5500 bende 37+4 oldum. Korku heyecan herşey karman çorman. Ben lohusalık dönemindende korkuyorum biraz , ilk gebeliğim benimde 😍😏
Zehraaa98 ruyadandunyaya değiştirelim pozisyonları 😂 yalnız kafası benım oğlanın 3 hafta ılerıde bi zahmet korkuyum değil mi
Zehraaa98 ruyadandunyaya şimdi geldım doktordan 1 cm acıklık varmış ama kafası 40 haftayla uyumlu sıkı takıbe aldı🥴🥴 37+3
Zehraaa98 ruyadandunyaya 35.hafta 38 le uyumlu kafası vardı 🤷🏻♀️ 36 da gıttık 38+6 makatıma kadar keserler benı😂Neyse ki kafa büyük de kanala gırememış zaten tüp bebek riske atmaz doktor 39 a kadar bekler alır oyle dedı