Zehraaa98 ruyadandunyaya gerçekten yaaa millet nasıl açıklık olur dıye yapmadıgı yemediği kalmıyor su işe bak😂
Burcubd Arkadaşlar ben 33 haftalık hamileyim. Bebeğim 1 hafta önden gidiyor. Dünden beri bel bölgemde bir ağrı var adet sancısına benziyor sebebi ne olabilir.
Ozge5500 Burcubd doktoruna sorarsan daha iyi olur cnm ablamn 35 haftada sirtindan agri vurdu o aksam doguma aldilar 🤦♀️
Eylulunannesi-2 Ozge5500 sezeryanı sen mi istedn cnm yoksa catı muayenesnde falan bsey mi dedi yada bebegnde sorun mu vardı. Bendr 36da nstye muhtemelen catı muayenesine grcem
Ozge5500 Eylulunannesi-2 bn istedim ama doktorda daha iyi olur die sezeryan olsun dedi canm normalde korkuyorum cok kurtajda o agrilari sancilari baya cektim kan ter için de kalmistm o yuzden kendi tercihim insallah hersey istedigimiz gibi gider 🤲🥰
Zeynep17- Ben 35+2 yim bebegim 3300 iri bir bebeğim olacak sezeryan mi olsan diye düşünüyorum bebeğim 2 hafta önde
Eylulunannesi-2 Ozge5500 anladm cnm tabi ben suan blmyorm o sancıların nası bsey oldgunu. Bende epidural normal doğum istycem bakalm doktorm ne uygun görcek henüz blmyoruz tabi
Ozge5500 Baharcan17 valla ole heycandan kalbim durcak valla 😂 amin insallah saglukli bi sekulde alalm 🤲🤲
Namur minikem Ben bugun tam 37. Haftamdayim yarinda sezaryana aliniyorum evet 3200 iri bebek kategorisinde