berenle Ozge5500 merhaba benimde 11 haziranda sezeryanim nasipse.38+5 te olicaz saglikla kucagimiza alalim insallh.
Ozge5500 berenle merhaba 🖐 hadinya ayni gun dogurucz desene hayrlisiyla allahim kucagimza saglikli bi sekilde 🤲🥰
kadriye25 Ozge5500 valla bilmiyorum ki 37+1 olacaz 12 den sonra ama 39 a kadar bekleyelim 1 günde 1 gündür dedi
Ozge5500 Sbnm06 ayy ayni ben 😂 evt ya cok heycanli gercktn neler yasicam diorm 🤦♀️ bebegimi merak ediorm insallah saglikli bi sekilde acisiz sancisiz kavusurz 🤲🥰🥰🥰
Ozge5500 kadriye25 ole evt bebek icin ne kdr beklerse anne karninda o kdr iyi ama normalde sezeryanda bu kdr bekletmiolar bildigim kadriyla hayrlisi olsun insallah saglikli bi sekilde gelsin de gerisi onemli deil 🥰
kadriye25 Ozge5500 aynen orasi öyle ama biran önce gözümün önünde olsun bir nebze olsun tedirginligimiz bitsin istiyorum 🤲🤲🧿😍😍
Hasibetrk123 Rabbim nasip ederse 10 Haziran da doğumum var benimde ♥️ sabahtan beri ama adet sancısı gibi ağrım oluyor normalmii
bambam_betty Namur benim de 37+ 4 de sezaryen olacak. Sizin neden erken? Benim biraz isteğe bağlı oldu gibi.
Hilalmira Ozge5500 normal bekliycem bende 37+2 olucaz. Karmakrışık duygular içindeyim 😅 bakalım nolucak ama sancı vs yok şuan sadece kalçamın üstüne oturamıom acıo nedense
senem1234 Ozge5500 benimde 14 haziranda olacak kısmetse. Aynı duyguları paylaşıyoruz muhtemelen korku, heyecan , stres , panik 🥰🥰🥰 allah hepimizd bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏
Selcan- kadriye25 aynen bende gozumun onunde olsun karnmda acaba acaba demekten kurtulaym her an yuregim agzimda 😊😊
Asilinannesi35 Ozge5500 16 Haziran da ben de sezeryana giricem inşallah bende heyecanlıyım günler geçmiyor.
Haticekuce 35+6 dayım 18 hazirana gün verdi doktorum yatisim bile yapildisag saglim kavusalim heyecan basıyor ♥️❤️♥️❤️
bambam_betty Ozge5500 36 haftaligim. Ayin 10unda sezaryen günüm. Ben de çok garip hissediyorum. Beni neler bekliyor cok merak ediyorum 😇