Kızlar bende 37+3 haftalık oldum normal doğum yapabilirsin dedi doktorum yaklasık yarım saattir kasıklarda baskı ağrı vajinada ağrı bacak ve ayaklarım ağrıyor hafif adet sancım da var kasılmam fln da var karnım çok sertlesti yalancı sancı mı yoksa doğuruyormuyum anlamadım 🙈🙈