Dilosceylan Seher_yakup_mercimek aynı kavundan bende de var işte bide daha yeni hamilelikte birisi çok karnın çıkmış diyecek diye de nasıl geriliyorumm
Seher_yakup_mercimek Dilosceylan tatlım neden geriliyon hiç gerilme o laf diyecek olanların emin olki altında fesatlık vardır bn hiç gerilmiyom valla anası belli babası belli var ki bişi çıkıyo yani boş ver sen keyfine bak kimin ne diyeceğini takma❤️
Dilosceylan Beyzalpay zaten o sürekli soranlar yüzünden kafayı yiyoruz ya 🤦♀️ Zayıfken bir anda karnın çıkınca herkes bin yorum yapıyor
Mltm88 Dilosceylan Kiloyu sevmediğim için doğumdan sonra yürüyüş diyet falan verdim kiloları..Şimdi hızla geri geliyolar😍 Kendime 1 sene veriyorum kiloları vermek için😍😍
Dilosceylan sumeyraballl işte sonra da yukarıdakı arkadaşın da dediği gibi çok mu yedin diyince de çıldırıyor insan 🤦♀️
sumeyraballl Dilosceylan yeseniz bile göbeğiniz o kdr çıkmaz 3 aylığm benim de karnm aldı başını gidiyo
Dilosceylan Zeynep_18 muhtemelen de öyle şimdi yorumları okuyunca anladım sanırım 😂 bu ara 2 haftada 3 şehir değiştirdim sanırım karnım da bana kızıyor 😂😂
Buseninannesi_21 Dilosceylan Bende öyleydim canim o şişkinlik oluyor normal zaten iştahsizdim yinede karnim vardi 1 2 hafta sonra kendiliginden indi.
Havva5853 Bend Dilosceylan bende 16.haftaya girdim hala çıkmadı karnım. Her kadının bedeni farklı sonuçta olabilir.
PurpleTail Dilosceylan benim de hızlı çıkmıştı sonra yavaşladı ama şuan normal :) iç karınla alakalı sanırım
Dilosceylan PurpleTail hiç göbüş yokken bi anda kocaman göbüşlü olunca insan kendisine bile bakamıyor aynada 😂 inşallah gazdır ve zamanla normale döner 🙏💃
Dilosceylan Benbenim 7. Ayda artık olsun isterim valla ben ama şu an gaz sıkıntısından işte 3 gündür şişmiş halde 🤭 biraz rahatsız edici 😂