Dilosceylan canım yzan oldu mu bilmiyorum ama ilk aylarda karnın çıktıysa hormonlardan ya da gazdan dolayı oluyor. İnternette araştırıp bulabilirsiniz sebebini bir yerde denk gelip okumuştum ilk aylarda göbek belirginleşmesi bebekten değildir diye. Zaten o kadar büyük de değil yani daha karnında bile değil daha aşağılarda