Nehirimmm06 yani benim bir başkasına yaptığım yorumu bambaşka anlafi yetmez gibi bide bana cikisiyor,güzel dille canim falan diyerek yine açıklamada bulunuyorum hala lafi carpitip yüklenmeye çalışıyor Allahin hakki 3tur bir anlat anlamazsa iki anlat anlamazsa 3de yapacak bisey anlayacağı dilden konuşmak gerekir diye düşünüyorum sahsen. Yani ona lafım olmadığı halde konuya dalıp dedigimi anlamadan saçma sapan savunmaya çalışıyor biseyleri ben gayet sakince hatta gule eglene yazdım yorumumu acısını içinde yaşayabilir ortalığa düşmenin alemi yok diye düşünüyorum