Mom789 Hafissee hahahahhaha aşırı güldüm ya adınıda recep koy kiz olursa Emine koy valla show tvye çıkarsın başkanımız hemen sana bi altin yollar 😂😂😂😂
Morcivert07 Hafissee benım doktor 15 temmuzda gün vermişti ben darbe günü doğum yapmam dedim🤣 16 temmuzda doğurmuştum 🤣
HavvaMerve Nazimmm Doktora göre bizim de 15 ile 20sinde arası olacak hazırlıklar bitti bekliyorum kelebeğimi☺️🦋
Mavi87 GunesMom internet arayıcısına gebelik hesaplama yazın. Herhangi güvenilir bir siteden hesaplamanızı yapabilirsiniz