buseli07 Nazimmm Benim de aynı şekilde doktorum 15 inden sonra her an gelebilir dedi ama umarım Ağustosa kalmaz. Çok merak ediyorum o tarihe kalır mı acaba diye. Kızım geç gelmez umarım 🙃
Ozge98 Nazimmm kasılmalarım çok sık oluyor bir de eşim de bende erken doğmuşuz muhtemelen kızım da o kadar beklemez 🙈
Nazimmm Cesrabkn canim 19u bayram olduğu için 1hafta içindeki doğumları yatırıyorlar çünkü bayramda olmuyilarlar burda
benaslindayohum Nazimmm tamda 15 temmuz annesiydim oysaki ama 30 mayista dogdu kızım kuvoz yolu bekliyoruz ☹ odasinda buyuyen besigi eksik kıyafetleri herseyi hazir belki arayip kizinizi alabilirsiniz derler diye hastane cantasi puseti bile hazır 😪
idilnaz benaslindayohum bende 15 temmuz annesiydim bizimki de 7 mayısta gelmek istedi pusetini çantasını arabanın bagajında tutuyorum bende Allah bizi yavrularımıza kavuştursun Bi an önce 🤲🤲🤲🤲
Serap_ahmet Bizde 33+3 inşallah 18 temmuz sezeryan olacağım rabbim bana ve tüm gebelere kolaylık versin 😇
benaslindayohum idilnaz yaa Kuvozde mi sizinkidee 😕 rabbim tez vakitte bebislerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🤲
benaslindayohum idilnaz insallah tez zamanda alırsın kucağına 🤲🤲 biz anneler azicik sabirsiziz ama bebeklerimiz iyi olsun da biz bekleriz 😕