ozgegnlts Lawyerkadin ya hem düşük tehlikesi var hemde bebekte zeka geriliği olur filan deyince korktum canım inşallah sağlığımıza kavuşuruz
hepoyleolurzaten ozgegnlts ilacını düzenli kullan düşer seninde hiç merak etme, korkma 😊 Rabbim sana ve bebisine sağlık versin, sağlıkla kucağına al İnşallah 🤲🏻🥰
ilkgozagrimhavinim ozgegnlts evet tiroid yüksekliği riskli, ama benim 18di. Düzenli ilaçla 6ya düşürdük. Hala ilaca devam ediyorum. Bebeğim 15 haftalık oldu ve gayet sağlıklı. İlacı düzenli kullanın ve korkmayın. Dua🙏🏻
Deniz95 ilkgozagrimhavinim sizin kaçıncı hafta da 18 di t4 değeri nasıldı? Benim 6. Haftamda 15 ti sonra bir ayda düşürdük normal sınırlara ama hala içimde korku var 15 ken bebeğe zararı olmuş mudur diye. Doktorlar t4 iyi olunca bir şey olmaz ve aylarca o değerde kalması gerekir diyor şuan 35. Haftamdayım güzel gidiyoruz ama aklıma geliyor yine arada. Szin doktorunuz ne yorum yapmıştı bu duruma
ozgegnlts ilkgozagrimhavinim baya yüksekmiş canım rabbim sanada bebeğinede tez vakitte sağlık sıhhat versin inşallah
Ayceycev ozgegnlts moralini bozma ya hemen iniyor düzenli ilaç düzenli takip ile, ben her ay düzenli kontrole gidiyorum her sabah muhakkak kahvaltıdan en az yarım saat önce içiyorum önemli olan kontrol altında tutmak bir sürü tiroidli gebe var üzme kendini hiç çaresi olmayan bir şey değil
kcnr ozgegnlts merhaba benmde 5.haftada testlerimde 3.38 çıktı 25mg bir ilaç verdi doktor onu kullanıyorum 11gün snra gittiğimde 2.00 olmuştu ama doktorum kullanmaya devam dedi telaş yapma hala kullanıyorum sabah aç karınla alıyorum 1saat yemek yasak 2saat üzerine başka ilaç kullanmak yasak inş düşer bir problem çıkmaz tedavisi varmış bende ilk gebeliğim biraz telaşlanmıştım 8.haftadaym şuan
ilkgozagrimhavinim Deniz95 ben 10 senedir tiroid hastasıyım. Zaten o ilacı kullanıyodum. Gebeliğimi martta öğrendim ozaman tam kan sayımı yaptırdım 2ydi. İlacıma normal devam ettim. Nisanda dahiliye doktoruma gidip sadece tiroid için kan verdim. 18 çıktı. Şok oldum. Senelerdir 150 mg kullanıyorum. Haftanın 3 günü yarım içiyorum 4 günü tam. Normal değerlerindeydi. Gebelikte bi anda yükselmiş. Nisan sonunda 18di. Yani 10-11.haftalarda çıktı o değer. Her gün tam içmemi söyledi. Geçen hafta kontrolüm vardı 6ya düşmüş. 1 ayda 6ya düştü değerim. Hapa aynen devam et dedi. 18i görünce bende çok korkmuştum. Ama benim hem dahiliye hemde kadın doğum doktorum t4 ün yükselmesi riskli dediler aynı size dendiği gibi. O normal değerleri arasında çok şükür. Tsh uzun süreli tedavi edilmezse t4 değeri yükselirmiş. Oyüzden hiç sıkıntı yapmayın sizde. Bende 18i görünce perişan oldum. Hiç ağlamadığım kadar ağladım o gün. Sonra internette de araştırdım. T4 önemli. Eğer tsh tedavi edilmezae t4 yükselir bebeğe zararı o verirmiş. İlacı kullandığımız sürece sorun olmaz inşallah. Allaha emanet diyorum hep..
kcnr ozgegnlts seninkide düşer inşallah ilacına hemen başla canım allah sağlık versin inşallah dermansız dert vermesin rabbim
DenizBilge 5 haftalıkken öğrendim ben de 4.48′di değerim. Doktor euthyrox isimli hapa başlattı. 1 aydır düzenli kullanıyorum. Arada kusmaya denk gelen olmuştur. Bu hafta içi tekrardan kan tahlili yaptırmaya gideceğim sağlık ocağına. İnternette okuduğum şeylerden ben de çok korktum.
lentil ozgegnlts çok korkutmuş sanki seni benm 7.95ti gebeliğimin ilk haftalarında. Şuan 16.haftadayım ve 4.20 hala 2nin altına düşmedi
Happyturuncu ozgegnlts ilaç ile 2,5 altına düşüyor. 8. Aya girdik en başından beri ilaç ile devam ediyorum. Merak etme 🥰
lentil ozgegnlts tabiki öyle tabiki öyle bi risk varmş bende internette okudum ama doktorunuz yaklaşımı biraz sert olmş keşke daha ılımlı olsaymış. Başka ilaç verdi mi peki
Dilay24 ozgegnlts merhaba, öncelikle stres yapmayın. Çoğu hamile de yükseliyor. Bende ilk baktırdığım da korkmuştum ama doktorum ilaç başladı. İlk 4, 1 di 1 ay düzenli olarak ilacımı kullandım 2.3 e düşmüştü. Düzenli kullanıldığında sizinde düşücektir . 🌸
lentil ozgegnlts tiroid testini nerde yaptırdın peki. Aile hekiminde yaptırdıysan yanlış çıkma ihtimali oluyor. Benm sağlık ocağında 10 çıktı hastanede 7. 95