Deniz95 ben 10 senedir tiroid hastasıyım. Zaten o ilacı kullanıyodum. Gebeliğimi martta öğrendim ozaman tam kan sayımı yaptırdım 2ydi. İlacıma normal devam ettim. Nisanda dahiliye doktoruma gidip sadece tiroid için kan verdim. 18 çıktı. Şok oldum. Senelerdir 150 mg kullanıyorum. Haftanın 3 günü yarım içiyorum 4 günü tam. Normal değerlerindeydi. Gebelikte bi anda yükselmiş. Nisan sonunda 18di. Yani 10-11.haftalarda çıktı o değer. Her gün tam içmemi söyledi. Geçen hafta kontrolüm vardı 6ya düşmüş. 1 ayda 6ya düştü değerim. Hapa aynen devam et dedi. 18i görünce bende çok korkmuştum. Ama benim hem dahiliye hemde kadın doğum doktorum t4 ün yükselmesi riskli dediler aynı size dendiği gibi. O normal değerleri arasında çok şükür. Tsh uzun süreli tedavi edilmezse t4 değeri yükselirmiş. Oyüzden hiç sıkıntı yapmayın sizde. Bende 18i görünce perişan oldum. Hiç ağlamadığım kadar ağladım o gün. Sonra internette de araştırdım. T4 önemli. Eğer tsh tedavi edilmezae t4 yükselir bebeğe zararı o verirmiş. İlacı kullandığımız sürece sorun olmaz inşallah. Allaha emanet diyorum hep..