Biz 15 haftalıkken Ağrı’dan Aydın’a gittik kendi aracımızla, 3 hafta şubat tatilini yaptıktan sonra yine aynı şekilde geri döndük. Şu an 33 haftalığım, 36. ya da 37. haftada doğum için yine Ağrı’dan Aydın’a gideceğiz kendi aracımızla. Kimse galiba benim kadar uzun yolculuk yapmamış🙈