Sukriyeyvz_ şöyle söyliyim ben biraz şanssız bir hamişim sanırım ne zaman tatile gitsem iş yüzünden iki üç gün içinde tekrar istanbula dönmem ve sonra tekrar yazlığa gitmem gerekti. Çok ciddi uzun yol yaptım :( biraz el ayak şişmesi oldu ama engellemek için ayağınıza muhakkak rahat bir ayakkabı giyin derim. Bir de seyahatleri çok üst üste yaparsanız ayak bileği şişebiliyor biraz ama başka hiçbir sorun yaşamadım içiniz rahat olsun bebeğim de son derece sağlıklı. Bir de uzun yol dönüşü bol su için ödem atmakta faydalı oluyor. Arabayla da çok kalabalık gitmezseniz ara ara arkaya geçip ayaklarınızı uzatabilirsiniz o zaman da şişlik az oluyor. Araba kullanmayı biliyorsanız ve karnınız çok büyük değilse bir iki saat araba kullanmak da şişlik engelliyor bence.