Ergen50 123456678 doktorumuz izin verdi dinlenerek gidebilirsin dedi gitmeden yine bir görünücez inşallah
Masal53 Ergen50 he o kadar uzun değilmiş 1 2 saatte bi mola ver bol elbise terlik tercih et sıcak kötülemesin otobüsle mi kendi arabanla mı
Ergen50 Masal53 zaten yaz boyu ayakkabı hiç giymem sadece düğün ve özel günlerde Bi elbise giyerim bol bol terlik rahat rahat gideriz inşallah
Ergen50 Masal53 kendi aracımızla kınaya gidiyoruz zaten eşimin kuzeninin kızı alıp gelcez burada düğün yapcaz