perilice123 canim merhaba bende 10 + 2 haftalıgim aksamdan yola cikip uyuyarak gitsek gunduzden de her 2 saatte bi yuruyus yapip yola oyle devam etsek diye dusunuyoruz artvine gidicex ama sen yolculugun sırasında bi sıkıntı yasadinmi acaba kwndi arabamizla gidicez arkadaşlar konuyla ilgili bilginiz varsa yardımcı olabilirmisiniz