cgla1 merhaba benim bebeğim de gelişim geriliği başladı 33. Haftadayız ama 1500 gram ve kilo almıyor o yüzden erken doğma ihtimali var ve küvez süresi olacak sizinde yakın sayılır. Neler yaşadınız süreç nasıl ilerliyor küvez de nasıl oluyor tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız 🙏🏻😞