Zeynepccc Kızlar benim amniyon Sıvı azlığı sorunum var o yüzden soruyorum bu soruyu çünkü gelişme geriliği olabiliyormuş böyle durumda doktora gittiğimde oğlum tam 34+3 olacak kilosu kaç olmalı sizinkiler 34 te 35 te kaç kg dı
ATC Zeynepccc 35+1 de 3060 kg 56 cm di zaten o gün de doğurdum 2800-2900 civarı demişlerdi ama 3060 çıktı
Yuceroglu Zeynepccc bizde de var o sıkıntı malesef. İlk 55 ml ilen suyum biraz geriydik şimdi topladık 😊 34+2 de gittik. 2440 çıkmıştı
Zeynepccc Selnyy 33+4 te 2300 çıkmıştı benim ki bakalım o zaman normal gibi görünüyor heralde şükürler olsun
Zeynepccc Yuceroglu benim suyum 110 demişlerdi ilk sonra 7.5 oldu yani 75 iste 5 sınırmıs sanırım havuç suyu falan içtim tekrar 11 olmuş Allah’a sükğr bakalım nereye kadar gideceğiz 33+4 de 2300 dü
Zeynepccc Aleyna7233 biraz küvezde kalıp toparlamıştır insallah ben de çok korkuyorum erken doğum yapacağım diye
Kediannesi123 Aleyna7233 merhaba canım şimdi nasılsınız umarım bebişim taburcu olmuştur 🙏🏻bende aynı durumdayım 1500 gram 33. Hafatadayız. Doktor her an erken almak zorunda kalabiliriz dedi bana yaşadığın süreçten bahşeder misin biraz 🙏🏻 Beni neler bekliyor tavsiyelerin var mı
Yuceroglu Zeynepccc benim de öyleydi işte. Sonra havuç suyu elma suyu günde 5 lt su. 35. Haftaya geldik. Doktor az daha sabret dedi bakalım. Hareketleri falan nasıl sizin
miniginannesi9 Zeynepccc ultrason kağıdında ne diye gözüküyor su miktari? Benim doktorum iyi diyor ama hiç rakam vermiyor
ATC Zeynepccc evet aynen öyle gebelik şekerim olduğu için hep iriydi önde gidiyordu bazen iyiki de doğmuş diyorum 40 haftayı beklese belki de bu kadar kolay doguramazdım ama küvez deyken çok yıprandım yoksa onun dışında iyiki diyorum
Aleyna7233 Zeynepccc şuan durumu ilk güne daha iyi 10 gün oldu doğum yapalı şuan iyiye gidiyor Allah’ın izniyle Allah şifasını verecek inşallah Allah kimsenin emeğini bosa çıkarmasin evladınızı korusun erken doğumdan korkma bende çok korktum ama amaliyat güzel geçti yani 1 gün sadece zorlanıyorsun ama sonra artık toparlamaya başlıyorsun 🙏
Zeynepccc Aleyna7233 insallah alah sifasını verir insallah onlar daha melek hepsi iyi olsun bebişlerimizin.
cgla1 Aleyna7233 benimde 1750 doğdu 33 haftalık sizde durumlar nasıl rahat beslenebiliyor mu kilo alımı başladı mı acaba? kuvezde suan yarın çıkacak çıkınca nasıl olacak hiç bilmiyorum endişeliyim biraz
Zeynepccc Yuceroglu hareketli baya zaten ben ilk öyle öğrenmiştim sanırım 29 haftadaydı hareket etmedi baya hissedemediklerini doktora gittim suyu azalmış dedi ama su an Allah’a sükğr hareketleri iyi bakalım bi 37 ye kadar gelsek
Yuceroglu Zeynepccc ay bende hareketlerde azalma farkettim. Doktor çağırdı hemen orda çıktı. Siz kaç haftalık oldunuz ?
Melekannesi46 35+2 deyi ama kilosunu bilmiyorum şuan en son 33 de gitmiştim 2289 di ozaman 3 haziranda randevumuz var bakalım kaç kilo