benaslindayohum valla bana da öyle geliyor sonucta ilaç verilmesi gerekir diye düşünüyorum ama su azlığı olur diye ben de doktora illa ilaç verin demedim. Magnezyum da kullanıyorum her şey olacağına varıyor artık eskisi gibi korkmuyorum erken doğumdan neden bilmiyorum. Çünkü gerçekten sürekli hastaneye gitmek gittiğimde sancı az çıkması yalancı durumuna düşüyorum resmen. Hastanedeki ebeler tanıyor artık beni sanki kimse umursamıyor gibi geliyor. Ciğer geliştirici de ben biraz vurulsun diye ısrar ettim. İnşallah hayırlısı olsun rabbim sağlık versin evlatlarımıza da erken falan artık takılmıyorum ne yapayım 🥺