Anneyizbiz benaslindayohum merhaba kaç gün kğvezde kaldı hala küvezdemi bende şuan 33+1 suyum boşaldı acildeiyz sevk olunuyorum
benaslindayohum Anneyizbiz gecen pazar dogum yaptim canim bugun tam 7 gun oldu insallah ciger gelistrici vurulur kac kilo gozukuyor birsey dediler mi
Anneyizbiz benaslindayohum bende doğurdum canım bısabah 15 saat cancı çektim 9 cn olunca açılmam masaya aldılar dikişlerim var. Oğlım yoğun bakımda 1 kilo 900 gram doğdu iyi mi swnce
benaslindayohum Duygus97 insallah tum annelerimiz zamaninda alir kucagina 🤲🤲 rabbim 37 38leride görmeyi nasip etsin🤲🤲 insallah, keske cumaya kadar çıksa diye umut ediyorum bakalım
benaslindayohum Duygus97 en son cuma gunu daha belli degil dediler bugun gorus var gidicem tekrar bilgi almaya insallah emme refleksini gelistirmistr kilo almistir 🤲🤲
benaslindayohum Anneyizbiz kilodan cok nefes alma durumuyla ilgilendim ben seninde onceligin kendi kendine nefes almasi olsun canim doğduğu kiloda kalmiyor veriyorlar ama beslendikce toplaniyor bizim 2090 dogdu 2006ya kadr dusmustu bugun 2100 dediler 🤷♀️
benaslindayohum Gizem957 bende bugun sordum kilo onemli degil emme refleksi guclensin kendin kendine nefes alsin bi de antibiyotik tedavisi bitsin dediler beklentilerimiz bunlar suanlik
Anneyizbiz benaslindayohum anladım sağolasın bana yopun bakımda verdiler kucğaıma kendi kendine nefes alıyordu
benaslindayohum Rahime63_63 cok sukur her gun daha iyiye gidiyor insallah saglikla ciktigi gunleride gorucez 🤲
Rahime63_63 Minikbirii benimde k8zimda uyuşmadan ameliyata devam etiler butun aciyi çektim bağira bagira his etim devlet hastanesydi yataga aldiktan sonra uyuştu ayaklarim ama amaliyat bitikten sonra cehenem acisi gibi 😞😞
benaslindayohum Htcyalmanci insallaahhh insallaah 🤲🤲 hepimiz saglikla aliriz kucagimiza bebislerimizi insallah 🤲🤲 rabbim kimseye kuvoz yolu beklemeden kucagina almayi nasip eder 🤲🤲
benaslindayohum Anneyizbiz ne güzel o zaman emme refleksine bakarlar enfeksiyon varsa antibiyotigi bitsin diye beklerler yqni bugun doktor bunlari söyledi ben hic kucagima alamadim uzaktan bakiyoruz hep ☹
Anneyizbiz benaslindayohum hmm anladım neden vermiyorlar peki çok mı sıkıntı solunumu Allah şifa versin inşallah büyüyecek evlatlarımız canım