benaslindayohum MerveBostann gobgimi cimciklediler aciyor mu deddiler evt dedm 😂 backlarin isinmalo diyo hyir dedm birsey yok bnde
Duygus97 benaslindayohum inşallah 🤲🏻 aramızda 1 gün vardı benim de erken doğum tehlikem var sabah belli olacak her şey
benaslindayohum Duygus97 ya insallah erken almazlar seni de canim 😕 keserler ağrılarını, sancilarini 🤲
Minikbirii benaslindayohum merhaba bende 33 hafta dogum yaptım 3 gün oldu daha sizin gibi benim göbegimi bile çimdiklemeden kesmeye basladılar o acıyı tarif edemem çıglık attım sonra genel anestezi yaptılar 😑bebeginiz nasıl
Duygus97 benaslindayohum inşallah hayırlısı bakalım. 34 haftalık bebek küvöze girmez falan dediler bana senin bebek girmiş benim de öyle olsa girer o zaman. Sağlıklı olsunlar da orda tamamlasınlar kalan günleri önemli değil. Rabbim güç kuvvet versin yavruna inşallah 🤲🏻
benaslindayohum Duygus97 Insallah kuzum 🤲🤲 facebookta bi gruba uyeyim orda da benle ayni haftada dogm yapan kadin 9 gun kaldi bebisim demis, her bebis icin degisiyor 🤷♀️ ciger gelistrici olmasina ragmen gne sülfattan vermisler tam gelişmemiş ciğerleri
Duygus97 benaslindayohum aynen her bebek farklı oluyor. İnşallah seninki de az kalır gördün mü bebeğini çok heyecanlısındır sen simdi 😍
El-is benaslindayohum sülfattan nedir acaba benimde erken doğdu 34 haftada 8 gündür küvezde benimkinde verdiler mi sorayım bi
benaslindayohum Duygus97 burnundan hortumla oksijen destegi aliyor elinden damr yolu acmislar beslemelik agzinda da kocaman emzik ☹
Duygus97 benaslindayohum oy kurban olurum verene ya. Olsun üzülme yavaş yavaş hortumlar çıkar kendi kendine nefes alır güçlü yavrucak Allah yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻
HandeSM benaslindayohum Allah bi an evvel kucağınıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah bebeğinizi dualarım sizinle inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz
benaslindayohum El-is akciger gelisimini saglasin diye anne karninda da üretilen bi madde, o bilgiyi kendileri veriyrlar zaten
benaslindayohum Minikbirii banada hemen dalsalar bende ciglik atardim herhalde cok gecmis olsun toparlandiniz mi ? Bende dun oldum ama bugun baya yürüyorum bebis kuvozde burnundan solunum destekli sizin
Rahime63_63 Minikbirii benimde k8zimda uyuşmadan ameliyata devam etiler butun aciyi çektim bağira bagira his etim devlet hastanesydi yataga aldiktan sonra uyuştu ayaklarim ama amaliyat bitikten sonra cehenem acisi gibi 😞😞