suleceren
Ben İstanbul dan geldim doktor beğenmedim şip şak muayene ediyorlar ilgi yok bu Ahmet hocayı demişlerdi gitmemiştim. Bi gideyim dedim çok memnun kaldım odadan hemen çıkarma telaşı yok her şeyi kendisi söylüyor çok samimi bir doktor. Ben sonunda buldum aradığım doktoru sizde memnun kalırsınız umarım 🌼💐