mrs_elisah teachervera evet zorunlu sezaryen oldu. Bu da öyle olacak mecbur. Çünkü 2021 ocakta oldum ilk sezaryeni
teachervera mrs_elisah Benim de öyle olmuştu şimdi yine sezeryan arada 18 ay olacak. Ameliyatı Ahmet Hoca yaptı ise ameliyat da hissettin mi bir şeyler kimi diyo dokunma çekiştirme hissettim Ahmet hocanın eli nasıl
mrs_elisah teachervera ben o panikle bişey hissetmedim 😀bebeği bekledim sadece 🤣🤣 eli iyi ama sonuçta bıçak altına yatıyoruz birazda bünye meselesi. Ben bıyık bile alamayan insanım o yüzden ağrım çok oldu
teachervera mrs_elisah Ben de öyle canım çok tatlı ama ilki çok güzel geçmişti doktorm çok iyi idi hem ameliyat yapıyordu hem beni öpüyordu anne kız gibi olduk onunla. İnş ikinci de güzel geçer