teachervera ben ilk gebelikte Ahmet Padak ta doğum yapmıştım. Bana hiç sezaryen demedi. Son zamanlarda gelişen sıkıntılar durumlar sebebiyle sezaryen oldum. Ama Şinasi çiftçi ve Kadir yaman a da gittim onlara da sordum onlarda durumu doğrulayınca sezaryen oldum.
- Hamileyim. Bu seferde inşallah hayırlısıyla lotus ta Ahmet hocada doğum yapacağım.