Ozge5500 Sezinn evt yarin tam 37. Hafta oluyor 36 bitiyor cok şükür 38 de geliyor 🤲🙈 heycanımı anlatamam neler yasicami bilmiorm korkum yok ama heyecan cok baskı nasıl sakinlesicem ben yardim edin 🙈🙈🥰
nurayvaz54 Tcngzhn normal düşündüğümüz için ne zaman gelmek isterse beklemedeyim normalde 20 günümüz var 😊
Sezinn nurayvaz54 hayırlısı neyse o olsun hakkımızda 🙏🏻 Nasıl sağlıklı olursak öyle gelsin bebişlerimiz inşallah 🥰
Sezinn Nazbahar ay çatı benimki de yarın olacak neler olacak bakalım inşallah güzel geçer çiçek gibi 🌺 🤷🏼♀️
Sezinn eminerol bu belli olmayış bekleyiş her an gelecekmiş gibi hisler çok karmakarışık heyecan dolu bekleyişler 🥰
Sezinn Deleted5544 çok özel duygular gerçekten güzel bir hikayemiz olur bizimde inşallah seneye diyeceğimiz 🥰🙏🏻
Aysecelik17 Selmakaraduman20 benimde aynı canım 😀 38+6 son 9 gün yazıyor ama bekliyoruz bakalım Hayırlı zamanda kucaklarımıza alalalım inşallah bebeklerimizi
Sezinn Dua35 stres yapmayın her şey yolunda gider inşallah sağlıcakla iyi olun no panik sonuçta hastanede güvendesiniz sonuçta 🥰🙏🏻Sağlıkçıyım bende ve eminim ellerinden gelenin en güzeliyle doğacak bebeğiniz 🌺
Sezinn nurayvaz54 nurayvaz54 ay o heyecan ve ne ne zaman nasıl olacak sorusu istemsizce uyutmuyor artık hayırlı zamanda sağlıcakla gelsin inşallah bebişler 🙏🏻🧿🌺
Selmakaraduman20 Aysecelik17 amin inşallah kendi sancım gelir inşallah yaa çok istiyorum ama olmuyor olmicak galiba kendi sancım yine 🙄😌