Dua35 Sezinn 35 haftalık olduk erken doğum teşhisiyle hastanede yatıyorum 4 gündür inşaALLAH sağlıkla 36/37 leri görürüm
nurayvaz54 Sezinn 37+1 den merhaba 😊 sanırım biraz heyecan var bizde kavuşmayı dört gözle bekliyoruz sizde durumlar nasıl
Deleted5544 bende geçen yıl bugun 37+1dim, zaman su gibi geçiyor 😍 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah
Sezinn Deleted5544 çok özel duygular gerçekten güzel bir hikayemiz olur bizimde inşallah seneye diyeceğimiz 🥰🙏🏻
Sezinn Dua35 stres yapmayın her şey yolunda gider inşallah sağlıcakla iyi olun no panik sonuçta hastanede güvendesiniz sonuçta 🥰🙏🏻Sağlıkçıyım bende ve eminim ellerinden gelenin en güzeliyle doğacak bebeğiniz 🌺
Sezinn nurayvaz54 nurayvaz54 ay o heyecan ve ne ne zaman nasıl olacak sorusu istemsizce uyutmuyor artık hayırlı zamanda sağlıcakla gelsin inşallah bebişler 🙏🏻🧿🌺
Nazbahar Sezinn 36+4 yarın çatı kontrolüm var artık bacaklarım kapalı yürüyemiyorum kanala girip girmediğini çok merak ediyorum ve umarım 40ları beklemezde kavuşuruz artık mis kokulu bebişlerimize 🥰🐣
Sezinn Nazbahar ay çatı benimki de yarın olacak neler olacak bakalım inşallah güzel geçer çiçek gibi 🌺 🤷🏼♀️
Elifgrgn Sezinn 32 hafta olduk bugün doktorum en gec 37 alırız dedi ikiztoşlar için 🥰🥰 o yuzden gün hesabi yapamıyorum ki rabbim hayırlısıyla dogmalarını nasip etsin belkide bi anda da gelirler emin değilim rahatsızlığım çok olmaya başladı 💗💙
Kbraygt2 Suyum azaldığı için benim de son 15 gün çok heyecanlıyım minik prensimi görmek istiyorum bir an önce anne olmak çok güzel bir şey 😊♥️
nurayvaz54 Tcngzhn normal düşündüğümüz için ne zaman gelmek isterse beklemedeyim normalde 20 günümüz var 😊