Zeynep_ayaz sağlıkla kucaklayın bebişinizi 😌 18+5 zaman hiç geçmiyor gibi 😂
Sezinn 35.5 haftaligiz 32 gün kalmış
Sezinn inşallah heyecanla bekliyorum doktorun söyleyeceklerini 🥰🐣
Sezinn 36+5 heran doğurabilirim…
Sezinn aminn 🌸
Sezinn amin canım inşallah💜
Sezinn gerçekten öyle tatlı heyecanlar
30+2 zaman çabuk geçiyor hamd olsun 😇
Sezinn cümlemizi insallah Allah razı olsun 😍😍💗💙🥰😊😊
Ozge5500 sizdemi 38+3 günlüksünüz bende öyleyim merakla bekliyorum acaba ne zaman gelicek 😊
Dbe24 37+2 yim canm ama 38 de alincak iste 🤲
Ozge5500 anladım teşekkürler ben karıştırdım biraz hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻😊
aslannaz21 benim de 39+1 tık yok gelmek istemiyorlarmı
Beyaz-12 39+3olduk sanirim gelmek istrmiyolar
Dbe24 olsun hic sorun deil insallah canm 🤲🤲
aslannaz21 sağlıkla selametle gelseler artık yaa 😢
Beyaz-12 aminnnn evetttttttttt yarin kontrol var bakalm ne dicek