-PembePapatyam- 0012345678900 ne güzel dua etmişsin canım Allah razı olsun bugün çok kötüydüm acili gördükten doktorla konuştuktan sonra şimdi toparlıyorum inşallah biraz daha iyi olabilirm 💜
HaticeNur34 @-PembePapatyam- moralini bozma böyle şeylerde moral çok etkili canım bebeğin için en azından o iyi olur inşallah dualarım sizinle Allah bebeğinizi size sizide bebeğinize bağışlasın🙏🙏
ay-seninbebegi -PembePapatyam- allahım ne olur sana en hayırlısını versin lütfen bu kadar üzülme mevlam neylerse güzel eyler dua et bol bol en çok senin duan kabul olur ama doğru zamanı vardır belki de yada bu şekilde denildiğinde bile bir kapı açılıveriyor .. inşallah iyi olur herşey biz yanındayız 🌸
HavvaMerve -PembePapatyam- Tabiki de çok zor bir süreç ama Allahtan ümit kesilmez ben hayatımda buna çok şahit oldum bitti dediğim de Rabbimin bir kapı açtığını dualarım da inşallah sizlere de yer vereceğim güzel haberlerinizi de bekliyorum Rabbim yar ve yardımcınız olsun 🤲🏼
2inciannelik -PembePapatyam- canım tanıdım seni hep cinsiyet tahmini yapıyordun . Çok üzüldüm ama bu kesin öyle bir şey var anlamına da gelmez lütfen Sakin olup öncelikle üzülme derin bir nefes al başka doktora git mutlaka . Yani bazen testlerde en ufak riskler bile doktorlar tarafından çok büyütülebiliyor . Bu yüzden 2 bebeğimde de test yapmadım o stresi o üzüntüyü 9 ay boyunca yaşayacağım acıyı kimse bilemez tahmin edemez. Lütfen sabırlı sakin kalıp bol dua et ve başka bir doktora görün . Değil mi ki Rabbim herşeye kadirdir. Gönlünü ferah tut inşallah sağ Salim alırsın kucağına .
-PembePapatyam- 2inciannelik evet canm tahmin yapıyordum. Öyle tabiki Rabbim in vardır bildiği imtihan dünyasındayız. Gelene eyvallah. Ama işte insan üzülmeden yapamıyor ne yapsam aklımda beynim durdu kaldı o telefon konuşmasında
Pembe_duslerr -PembePapatyam- Rabbim yarımcınız olsun.benim başımada kızım dogduktan sonra geldi topuk kanından alınan sonuçta tekrar kan verdik sonuö temiz cıktı şükürler olsun.sizi oladar iyi anlıyorum ki ama dua dua dua herşey Allahtan gerçekten 🤲 Rabbim benim gbi senin içinide ferahlatsın inşallah canım benim💖
-PembePapatyam- Esraema evet annelik çok zormuş çok güzel bi duygu ama şimdiden kıyamıyosun. Rabbim sabrını artırsın inşallah canım yeniden sevindirsin seni inşallah
Figen03 -PembePapatyam- Kün de yekün (ol der ve olur) rabbim esirgesin inşallah yavrularımızı ben ikili üçlü test bile yaptırmadım
2inciannelik Figen03 ben de yaptırtmadım ilk gebelikte de bunda da çünkü o kadar çok örneğini gördüm Kİ hasta denilip 9 ay o üzüntüyle acıyla bekleyip sağlıklı bebek doğuran .. allahım hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah
-PembePapatyam- Figen03 yani sonucum temiz çıkarsa asla ama asla ikinci olursa yaptırmam beni bu hallere soktu
Pnryr Figen03 en iyisini yapmışsın eşim istiyor illa olsun diye yarın gelip kan alıcaklar içim içimi yiyor rabbim bana da ferahlık ve güzel haberler versin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı
Seferyehatun Canım inşaAllah çok iyi ve sağlıklıdır, benim oğlumda davm sendromlu dediler sağlıklı doğdu, 313 Fatiha okudum hep istfar 500 tane, salavat 100 tane okuyup dua etdim hep
Zelsonr -PembePapatyam- Canım benim inşallah yanılmıştır doktor. Rabbim bebeğini sana bağışlasın sağlıkla hayırlısıyla kazasız belasız kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲💕 Üzülme canım biliyorum zor ama herşey Allah’tan hakkınızda en hayırlısı olsun 🤲💜
MelSer -PembePapatyam- Allah yardımcınız olsun İnşallah bebeğiniz sağlıklıdır ve hayrla sağlıkla kucağınıza alırsınız.. 🤲🏻
2inciannelik Esraema rabbim sana da sabır versin canım üzülme Desem de acını anlayamam allahım SANa eşine can sağlığı versin yine olur bebeğin dualarım seninle
ilahiliaa26- -PembePapatyam- bende benzer durumu yaşıyorum çok zor dünya duruyor resmen sizi çok iyi anlıyorum ama bebeğin kalbini dinledim dün çok hızlıydı duyunca ağlayasım geldi kötü oldum nefesimi tuttum kendimi sıktım ağlamamak için ve bebeğin kalbi birden yavaşladı yani biz üzüldüğümüzde bu kadar çok ve kolay etkileniyorlar bebeğime bir daha bunu yapmamak için üzülmemeye çalışıyorum sizde üzmeyin bebeğinizi allah büyüktür kimseye taşıyamayacağı derdi vermez umarım her şey yolunda ilerler ve üzülmezsiniz üzülmeyiz
-PembePapatyam- ilahiliaa26- malesef bizim yaşadığımız herşeyden etkileniyolar 😢 evet elde değil düşünmeden yapamıyoruz ama bnde biraz daha toparlamaya çalışıcam inşallah
2inciannelik -PembePapatyam- gönlünü ferah tut sen bol dua et olur mu 🤲 kimin duası kabul olur bilinmez burda hepimiz senin için duacıyız evladını sağlıkla al kucağına inşallah 🙏