-PembePapatyam- Test sonuçları tabiki bişeyleri ifade ediyor ama sayısal verilere de çok kapılmamak lazım sonuçta %90 down sendromlu dedikleri bir bebek bile sapasağlam doğabiliyor duyuyoruz bunları hep.O yüzden allahtan ümit kesilmez verende Allah alanda Allah siz bol bol dua edin.Elde değil biliyorum ama canınızı sıkmamaya çalışın bebeğiniz de etkilenmesin kötüyü düşünmeyin, iyi düşünün iyi olsun elinizden ne kadar gelirse işte.İnşallahta diliyorum allahtan umarım sadece sayısal verilerde kalır hiçbişeycik olmaz bebeğinize hamilelik heyecanına kaldığınız yerden devam edersiniz.Hayırlısı ne ise o olsun.Tekrar söylüyorum herşey Allahtan o istedikten hiçbir şekilde müdahale edemiyoruz ne yazıkki.Elimizden gelen bol bol dua etmek.Sabır ve şifa diliyorum🙂