Kızlar ikili test sonucunda trisomy 13 18 yğksek riskli çıktı. Doktorum bu hastalığı anlatyı iki gün önce telefonda. Anne karnında ölüm yada doğunca ölümle sonuçlanan bi hastalıkmış bende yeni duydum. Yaşamla bağdaşmıyormuş. Tabi şuanlık tanı sadece diyceksiniz neyse. Eğitim araştırmaya gönderceklermiş orda araştırma yapılıp sanırım kesin sonuç elde edicez. Yani doktorum yüksek ihtimal dedi hiç belkide yoktur gibi iyi bişeyde demedi. İki gündür ne yaşıyorum bilmiyorum. Ağlıyorm uyuyamadım hiç. Sanki tüm renkler bir anda soldu gitti. Hamilelik sevincini öyle güzel yaşıyoduk ki kursağıma bir bir dizildi hepsi. Midemdede sıkıntı vardı gebelik öncesi başlamştı biraz sıkılsam stres yapsam hemen mideme vurur. Şimdi bile yeni acilden geldik. Ne olur dualarınıza benide katın bir yanılma olmuş olsun bebeğim iyi olsun 😢 annemlere bile anlatamadık dğn beşiğini aldılar 😢 doldum taşıyorum. Sizlere dökebildim.