Gzdeses salı günü spinal ile doğum yaptım. İğne hiç acıtmıyor. İğneyi yaptıktan sonra yavaş yavaş his kaybı oluyor. Ayağını kaldır falan diye soruyorlar yapamamaya başlıyorsun.ben ilk başta neşterin soğukluğunu hissettim ama birkaç saniye sonra o da gitti. Hemşireler şimdi şöyle oluyor şimdi böyle oluyor diye konuşuyordu.yaklaşık on dakika sonra şimdi hafif bir baskı hissedeceksin bebek çıkıyor dediler. Karnıma bastırıldığını hissettim ve bebeğimin sesini duydum sonra☺️ Doktorun çekiştirmelerini falan hissettim ama inanın hiçbir acı duymuyorsunuz.bebek çıktıktan sonrada sakinleştirici yaptılar zaten gerisini hayal meyal hatırlıyorum. Korkacak hiçbir şey yok. Odaya alındıktan sonra serumla birlikte ağrı kesici verildi. Anestezi geçtikçe karnımda ağrı ve özellikle yanma hissettim ama dayanılmayacak gibi değil. Altı saat sonra beni kaldırıp yürütmeye başladılar. İlk kez ayağa kalkmak zor oldu evet ağrınız oluyor iki büklüm kalıyorsunuz. Ama ondan sonra yavaş yavaş kalkmaya başladım. Anesteziden dolayı baş ağrısı çok oluyor dediler ama bende hiç olmadı.ameliyathane çok soğuk olduğu için ben orada üşütmüşüm sırtımın sağ tarafı tutuldu😐 gece karnım acımadı sırtımın tutulması yüzünden yatamadım o dereceydi. Odaya çıkınca çorap giydirdiler ama sonradan bir iki arkadaşım dedi üşümemek için sırtımıza havlu koyduk diye. Bunu sonradan öğrendim ben o yüzden tavsiyem özellikle sırtı sıcak tutmak lazım. Bir de ben emzirme yastığı götürmüştüm emzirirken işime çok yaradı hiç zorlanmadım. Bugün gayet iyiyim oturup kalkarken dikiş yerlerimin başı acıyor biraz o kadar.