tazeaane Canim ben tam anestezi ile doğum yaptim simdi yeniden hamileyim ve kesinlikle spnal olacagim.Ben doktoruma sordum felc kalma olayını,doktorum bu sadece halk arasinda bir söylenti.bunu bir doktor asla söylemez.o igneyle hicbir alakasi yok.felc olan kisilerin direk bunu igneye baglamasi ama altinda baska neden vardir bana guven dedi.ben tum vücut anestezi ile yeniden doğum yapmam zaten gec uyandim ve o uyanista kendine gelemiyorsun ki bir uyku sersemligi saatlerce sürüyor ve ağrını hissediyorsun sürekli yanii bebek umrunda olmuyor.ama spnal de ilk doğduğunda seninle temas ediyor bebegin ilk dunyaya merhaba dedigi an annesinin tenini hissediyor.daha sonra da senin uyusuklugun gecipte agrilarin baslayana kadar çocuğunla ilgilenmis oluyorsun bence sende doktorunu dinle o insanlar boşuna söylemiyor emin ol