Ben spinal sezaryenle dogum yaptım. Güle oynaya girip çıktım desem yeridir. Zamanın nasıl geçtiğini bile anlamadım. Bebegi çıkarıp bana gösterdiler sonra yan tarafta ilk muayenesini yaptılar ben bebegi seyrederken benim dikiş işlemi bile bitmiş. Doktorum bitti bu kadar diyince şaka yapıyor sandım. Korkacak hiçbir şey yok rahat olun ve bebeginize kavuşmanın keyfini çıkarın 😊