Yildizanne genelde doktorlar göbek düştükten sonra diyor ama eskiden gelir gelmez yıkanıyormuşuz göbeği kuru tuttuktan sonra sorun olmaz diyorlar ama bilmiyorum bizim evdede o muhabbet dönüyor sürekli çünkü bizimkiler hemen yıkamayı planlıyor eğer sarılık falan varsa doktorlar yıkanmayı önerebiliyor ayrıca