Gamzeakd Yildizanne göbek düştümten sonra yıkayacağım . Mustelanın temizleme sıvıları var ondan aldım . Hergün pamuk ve onunla silicem 🥰🌸
Aysun1983 Yildizanne bebeğim doğduktan 8 Gün sonra düştü göbeği ondan sonra yıkadım ama bu 8 gün içinde de bol bol sildim 😍 totosunu ve başını yıkadım sadece göbek olan kısmı yıkamadım sildim
Ayseninoglu21 Yildizanne hemsireler yikamayin diyorlar ama özel hastanelerde yikayip bebegi annenin kucağına veriyorlar.
Fabulas Yildizanne biziim hastanede 1 kere yıkadılar. Sonra ben annemle 2 kere yıkadım, annem gidince göbeği düşene kadar müslin bezle sildim,korktum su kacırırım diye göbegine. Göbek düşüncede zaten her gün yıkıyorum artık:)
Penyezelif Yildizanne 2. Gebeliğim ilk bebeğimde bnde yikamadim göbeği düşüne kadar sadece kafasını yıkadım ve vücudunu pamukla temizledim herkes çok garipsemisti hemen neden yikamadin diye bu hamileliğimde de öyle yapmayı düşünüyorum 😊
Masal53 Yildizanne eve gelince yıkanması daha iyi göbeği de ıslanırsa pamuk koy göbek deliğine ıslaklığını çeker
3bebe1anne_2021 Ben getirince yıkadım sadece göbeğinde çok şu birikmesin uzun bir yıkama yapmayın hemen sonra kurulayın göbek deliğini sonra düşünce yikarsiniz
melzey Yildizanne göbek düşmeden yıkamayı önermiyorlar zaten. Göbeği düştükten sonra istediğin sıklıkta yıkayabilirsin diyorlar.