Melehat45 28 nisan regl başlangıcı yani 4 hafta oluyo Ama bnde doktorda yumurtlamadan hesapliyoruz simdi telden 10 gun sonra yumurtlama gördüm o gün ilişki oldu yani 11 mayısta bugun 18 gun hamile olalı bn 25 mayısta kan verdim 108 cikti 28 mayısta verdim 316 cikti dun kanamam oldu hastanede kaldim bugun tekrar yaptı beta 366 cikti yarin tekrar kan vercem normalde 2 günde bir kan vermem gerekiyormus ama hastanede kalınca bakmak zorunda kaldi sizce normal mi gidişat