Dilekcnkn Melehat45 13,4 dü canım şu an 19 haftalığım inşallah seninde sağlıklı artar kucağına alırsın vakti geldiğinde ☺️
Bebegim4 Melehat45 canım hiç endişe etme benim 9 küsürat çıkmıştı 13+0 haftalığız Allah’ın izni ile gün aşırı artış önemli zaten ilk az çok çıkması değil 🙏🏻🤍
Melehat45 Dilekcnkn Amin inşallah sağlıkla alırım kucağıma. Teşekkür ederim Allah sizinde evladinizi bağışlasın 😊
Melehat45 Yama erken öğrenmenin zor tarafı o görmek için çok zaman gerek ve insan çok sabırsızlanıyor görmek istiyor
birprensesvebirprensannesi Melehat45 Ben 6.26 yla öğrendim gebeliğimi önemli olan değer değil sağlıklı artış göstermesi canım
Melehat45 birprensesvebirprensannesi doktora göstermediğim için bilemedim teşekkür ederim sağolun yükselişi takip edeceğim 2 günde bir 😊
Dila71 Melehat45 4 gün kala 8 çıkmıştı benim şuan 17+5 ☺️ hayirli uğurlu olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Dilekcnkn Melehat45 Benim 13,4 dü 5 gün sonra gittim keseyi gördüm o gün yaptırdım 333,5 di ertesi hafta bebek ondan sonraki hafta kalp atışı 3 hafta gittim durdum 😂😂 ama geç döllenme olduğu zaman doğru biraz daha beklemek gerekiyor
Yama Melehat45 28 nisan regl başlangıcı yani 4 hafta oluyo Ama bnde doktorda yumurtlamadan hesapliyoruz simdi telden 10 gun sonra yumurtlama gördüm o gün ilişki oldu yani 11 mayısta bugun 18 gun hamile olalı bn 25 mayısta kan verdim 108 cikti 28 mayısta verdim 316 cikti dun kanamam oldu hastanede kaldim bugun tekrar yaptı beta 366 cikti yarin tekrar kan vercem normalde 2 günde bir kan vermem gerekiyormus ama hastanede kalınca bakmak zorunda kaldi sizce normal mi gidişat
Melehat45 Dilekcnkn kese erken görünmüş o zaman ben ay geçmesini bekleniyor diye biliyorum inşallah bende görürüm bebeğimi
MerveSglk95 Melehat45 benimde 19 falan cikmisti reglden 5 gun once falan simdi oglusum 3 yasins gircek 😁😁😁
birprensesvebirprensannesi Melehat45 Doktor keseyi görmeden pek iyi birşey demez canım korkma bana dış gebelik falan bile dediler 🤷