Melehat45 birprensesvebirprensannesi ben acilde kaset teste pozitif gördüğümü hafif sancım olduğunu söyledim sancım olduğu için dış gebelik olabilir ihtimal var vs. Çok korkuttular Kulak asmamak lazım bı kaç gün takip etmek gerekiyor tabi 😊
en_guzel_emanetlerim KkubraOz KkubraOz aminnn inşallah evet evde erken gebelik testiyle yaptim çok silik ikinci çizgi belirince gidip kan verdim aynı gün ve o gün 11 çıktı beta değerim geçmiş zaman çok net hatırlamıyorum tarihleri ama şöyle diyeyim son adet tarihim 4 eylül ben ilk 24 eylülde test yapmıştım