canserko Canım bu haftalarda bebişlerin toplanması çok normalmiş doktoruma sormuştum ben de. Bacak ağrısı, vajinaya baskı ve pelvik ağrıları da çok normal inan bana geceleri uyuyamıyorum artık ağrılardan. Geçen gün yolda kitlendim mesela😅😅Gerçek doğum sancısına gelirsek bir anda giriyor ve kısa bir süre sonra geçiyor tamamen normale dönüyorsun. Ve her seferinde artarak geliyor. Yalancı sancı ise ve git gide şiddetlenen bir ağrı değil ve pozisyon değiştirdiğinde, hareket ettiğinde geçiyor ve ya azalıyor. Buradan ayırt edebilirsin. Ben de çok korkuyorum ayırt edemem diye ama doktorumun dediklerinden ve buradaki tecrübeli annelerin anlattıklarından derlediklerim bunlar😂