Temmuz görünüyor ama bemce haziran sonu gelecek bizimki. 34 e 3 haftayım. Çok şükür bel sırt ağrısı çekmedim daha. Karnım aşağıda ama bebeğin kafası çok aşağıda değilmiş. Ayaklarım şişti sadece ama çatlağım çok var. Karın, iç bacak ve yanlarım çok çatladı. Gebelik şekerim de var. İzne ayrıldım 33 haftada. Evde bir şeylerle uğraşıp harelrtsiz kalmamaya çalışıyorum. Yağmur yapmazsa 30 40 dk yürüyüş yapıyorum. Yatakta dönerken çok zorlanıyorum. Arada karın ağrım oluyor ama çok nadir. Alttan baskı çok oluyor. Sanki çıkacak gibi hissediyorum. Son 39 kaldı. Bakalım ne zaman canı isterse keratanın☺️🧿❤️